donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

چاپ روی سنگ
بازديد : 79

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد. پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود. با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد. البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید. در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.
 

 


می پسندم نمی پسندم

دانش بنیان
بازديد : 63

 

پیشرفت 40 برابری شرکت های دانش ‌بنیان

 

همه به این موضوع آگاه هستیم که توسعه و پیشرفت کشور بدست ((اقتصاد دانش بنیان)) است. این برنامه جدید و راهگشا، البته احتیاج به بازوهایی قدرتمند، ذهن های باهوش، چشم هایی تیز بین است که تمامی این ها در ((شرکت های دانش بنیان)) گرد هم جمع شده اند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی 2 سال قبل، با علم به این مهم، تمامی توانش را صرف حمایت و شتاب دهی موسسات دانش بنیان کرده است.

 


می پسندم نمی پسندم

سلطنت تی شرت مردانه بر دنیای پوشاک آقایان
بازديد : 36

 

بدون شک اگر تی شرت وارد دنیای لباس های مردانه نمیشد استایل مردان قطعا چیزی کم داشت. اما در نهایت خوش اقبالی بایدبگویم که تی شرت های مردانه از محبوب ترین پوشاک آقایان است که بسیار هم کاربردی و ضروری است. این پوشاک مردانه سال هاSت که با تمام قوا ویترین فروشگاه هاب مردانه را از آن خود کرده است وب ا همراهی شلوار جین و پیراهن چهارخانه پایه های حکومت خود را بر استایل مردانه روزبه روز محکم تر میکند. اما برای بسیاری از آقایان سوال اینجاست که چه آیتم هایی این لباس پرطرفدار را زیباتر و جذاب تر میکند؟ در ادامه با پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

 


می پسندم نمی پسندم

لوازم یدکی تراکتور
بازديد : 35

تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فعالیت دوباره، نیازمند تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. لوازم یدکی تراکتورها بر همین اساس توسط شرکت سازنده تراکتور و یا سایر شرکت های وابسته ساخته و عرضه می شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای تراکتورها نقش بسزایی در عمر مفید این ماشین آلات خواهند داشت و تعمیر به موقع و تعویض قطعات، عمر مفید آنها را قطعا افزایش خواهد داد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف