donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بهداشت محیط
بازديد : 22

بهـداشـت محیـط عبارت اسـت از کنتـرل عواملی از محیط زندگی که به گونه ای بر روی سلامت جسمی، روانی و اجتماعی انسان تاثیر می گذارند.

ارتقاء سلامت و نقش مؤثر کنترل عوامل محیطی در آن از مباحثی بوده که از گذشته دور سیستمهای بهداشتی و درمانی به دنبال آن بوده اند. در این بین استانداردهای محیط سالم و تبیین شرایط زیست محیطی مطلوب جهت ارتقاء سلامت از وظایف و رسالتهای اصلی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به شمار می رود. لزوم بررسی و شناخت کامل مخاطرات محیطی و در نظر گرفتن یک تهدیدات سنتی و مدرن هنگامی خود را می نمایاند که بدانیم بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان دسترسی به آب آشامیدنی سالم ندارند و حدود 350 میلیون نفر از امکانات بهسازی محیط زندگی برخوردار نمی باشند. مسائلی از این قبیل باعث می شود تا اهمیت نقش بهداشت محیط در کنترل بیماریها و ارتقاء سلامت مشخص گردد.

شرح وظایف و فعالیتهای واحد بهداشت محیط:

1. کنترل بر بهسازی و بهداشت مراکز تهیه، توزیع و فروش

 


می پسندم نمی پسندم

پوشش سرامیکی نانو
بازديد : 29

 

 

هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.


می پسندم نمی پسندم

از بهداشت محیط چه می دانید؟
بازديد : 34

26سپتامبر ( 4 مهرماه) هر سال روز جهانی محیط زیست نام گرفته است تا به اهمیت حفظ سلامت زمین ، محیط زیست ، آب وخاک وهوا وهمه عوامل موثر بر حفظ سلامت بشر بیشتر توجه کنیم. حفظ سلامت ونجات از بیماری ها ورنج آن، همواره مورد توجه بشر بوده است . پیشرفت علم وشناخت عوامل بیماری زا، از جمله مواردی است که در حفظ سلامت تاثیر به سزایی دارد.

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

رهن اپارتمان
بازديد : 52

 

 

 

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22 این فرصت را به مستاجران می دهد که در منطقه 22 تهران ساکن شوند بهترین آپارتمان ها را رهن و یا اجاره کنند  و از موقعیت مکانی خوب این منطقه استفاده کنند. امروزه صاحب خانه شدن برای بسیاری از مستاجران رویای دست نیافتنی شده است همانطور که می دانید در این سالهای اخیر در همه موارد افزایش قیمت داشتیم . رهن و اجاره آپارتمان هم از این قاعده مستثنی و جدا نیست افزایش و نواسان قیمت بر روی رهن و اجاره آپارتمان هم  تاثیر گذاشته است . به دلیل این افزایش قیمت های بی رویه اجاره نشینی در کشور ما رشد چشمگیری داشته است . رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران هم یک نوع اجاره نشینی است در این مقاله هدف ما اشنایی شما با شرایط رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22 است.


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

نقش بهداشت محیط در بیمارستان
بازديد : 34

بیمارستان نهادی است بسیار ضروری که برای تداوم حیات و حفظ جان انسانها و بازگشت به تندرستی به تدریج در زندگی انسانها پدیدار گشته و همراه با تکامل علوم و فنون و مهارتها ، پس از گذشت سالیان دراز به شکل امروزی درآمده است. که در جوامع مختلف نیز با توجه به وضعیت اقتصادی آن جامعه و انتظارات گیرندگان خدمات ، شاهد تفاوت های فراوانی در بین بیمارستانها می باشیم و نکته قابل توجه اینکه در هر بیمارستانی در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی ،

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

بحث مورد اهمیت در کشاورزی
بازديد : 48

با رشد وپیشرفت علم در حوزه کشاورزی ، این رشته در دانشگاه ها  دارای زیر شاخه های متعدد است،اگر بخواهیم به طور کلی تعریفی از کشاورزی داشته بایم می توان گفت : هر گونه فعالیتی که در راستای تولید مواد غذایی و کالا از طریق زراعت،دام داری و جنگل داری انجام می شود. 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

نهادینه شدن مراقبت های بهداشت اولیه، نیاز ضروری جامعه
بازديد : 84

بیشتر مردم مراقبت های بهداشت اولیه را شامل خدماتی محدودی مانند واکسیناسیون کودکان و مراقبت از مادران باردار می دانند در حالی که بر اساس تعریف ها و ساختارهای موجود، این موضوع، بخش گسترده ای از حوزه سلامت را در بر می گیرد.
به تاکید کارشناسان با نهادینه شدن مراقبت های بهداشت اولیه به معنای واقعی در جامعه بسیاری از چالشهای فراروی نظام سلامت کشور از جمله هزینه های اقتصادی کاهش می یابد.

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

سینی کابل چ کارایی دارد
بازديد : 33

 

 

 

در سیم کشی ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای حمایت از کابل های الکتریکی عایق شده مورد استفاده برای توزیع قدرت، کنترل و ارتباط استفاده می شود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای باز کردن سیم کشی و یا سیستم های لوله برق استفاده می شود و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و ساز تجاری و صنعتی استفاده می شود. آنها به خصوص در شرایطی که تغییرات در سیستم سیم کشی پیشبینی شده، مفید هستند، از آنجا که کابلهای جدید را می توان با قرار دادن آنها در سینی، به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله، نصب کرد.


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف