وزارت بهداشت برای برخورد با تخلفات بهداشتی و درمانی و تامین سلامتی مردم، مصمم است

donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

وزارت بهداشت برای برخورد با تخلفات بهداشتی و درمانی و تامین سلامتی مردم، مصمم است
بازديد : 31


وزارت بهداشت برای برخورد با تخلفات بهداشتی و درمانی و تامین سلامتی مردم، مصمم است 
معاون رییس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: وزارت بهداشت تعامل و همکاری بسیار خوبی با سازمان تعزیرات دارد و مصمم است که با تخلفات بهداشتی و درمانی برخورد و سلامتی مردم را تامین کند.

به گزارش وبدا، دکتر محمد علی اسفنانی در آیین افتتاح شعبه تعزیرات حکومتی ویژه رسیدگی به تخلفات تجهیزات پزشکی در اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، اظهار داشت: حفظ، تامین و ارتقای سلامت مردم برای وزارت بهداشت، اهمیت بسیار زیادی دارد و خوشحالیم که وزارت بهداشت به دنبال کاهش تخلفات حوزه سلامت است و این آینده روشنی را پیش روی ما قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: حیطه مسئولیت و صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات، گسترده است و اما حیطه کاری فعالیت وزارت بهداشت، انسان است و حفظ جان انسانها، وظیفه را سخت تر می کند بنابراین تلاش سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت، تامین سلامت مردم است.

معاون رییس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به تشکیل مجتمع رسیدگی به قاچاق کالا و ارز، گفت: در این مجتمع، شعب ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی وجود دارد که در این شعب، تخلفات مربوط به حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز رسیدگی می شود.

دکتر اسفنانی در پایان یادآور شد: نظارت بر حوزه تجهیزات پزشکی بسیار مهم و ضروری است زیرا علاوه بر حجم بالا و تنوع محصولات، این تجهیزات و ملزومان مستقیما در درمان مردم یا در بدن آنها مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، تقویت می شود.

منبع:imed.



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف