donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بهداشت روان
بازديد : 68

سلامت روان یکی از ابعاد سلامتی بنا به تعریف WHO و در عین حال بخش مغفولی از سلامت در جامعه می باشد، چرا که هنوز انگ و تبعیض در مورد اختلالات روانپزشکی و اطلاعات نادرست در جمعیت عمومی شایع است. مطالعه بار بیماریها در ایران و جهان نشان می دهد که اختلالات روانپزشکی از دلایل عمده سال های از دست رفته عمر به دلیل بیماری و ناتوانی هستند. طبق برآورد سازمان جهانی بهداشت، یک نفر از هر چهار نفر در طول زندگی خود به یکی از اختلالات روانپزشکی مبتلا می شود.

 


می پسندم نمی پسندم

12 مزایای سلامت بالقوه ژله رویال
بازديد : 39

 

ژله رویال یا شاه انگبین  یک ماده ژله ای است که توسط زنبورعسل تولید می شود تا زنبورهای ملکه و جوان آنها را تغذیه کند.اغلب به عنوان یک مکمل غذایی برای درمان انواع بیماری های فیزیکی و بیماری های مزمن به فروش می رسد.در حالی که مدتهاست که در طب سنتی استفاده شده است، کاربرد آن در طب غربی بحث برانگیز است.


می پسندم نمی پسندم

۱۱ نکته برای رعایت ایمنی و بهداشت محیط کار
بازديد : 37

کلمه‌ی خانه‌داری در ذهن بعضی‌ها به معنای تمیز کردن زمین و سطوح و گردگیری و مرتب‌کردن وسایل است. اما در محیط کار، این کلمه معنای بیشتری دارد. خانه‌داری در زمینه‌ی ایمن‌سازی محیط کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کار می‌تواند به جلوگیری از بروز مصدومیت‌ها و بهبود بهره‌وری و روحیه‌ی کارکنان کمک کند و علاوه بر این طبق گفته‌ی کری گری (Cary Gray)، مشاور ایمنی اداره‌ی پرداخت غرامت کارکنان ایالت اوهایو، تأثیر مثبتی بر روی میهمانان و بازدیدکنندگان می‌گذارد. همچنین خانه‌داری به کارفرماها کمک می‌کند که متحمل جرائم عدم‌انطباق نشوند. این مقاله را بخوانید تا با ایمنی و بهداشت محیط کار آشنا شوید.

 


می پسندم نمی پسندم

وقت سفارت چیست؟
بازديد : 61

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 


می پسندم نمی پسندم

بهداشت محیط
بازديد : 56

بهداشت محیط (به انگلیسی: Environmental health) عبارت است از کنترل همه عواملی که اثر سویی بر پایدار ماندن سلامت انسان می‌گذارند. این شامل بیماری‌های زیادی می‌شود که از طریق آب، هوا، مواد غذایی و بسیاری از عوامل محیطی دیگر سلامت انسان را تهدید می‌کنند. بهداشت محیط همچنین دربرگیرنده مطالعه فاکتورهای محیطی مضر برای سلامت انسان و شناخت و پیشگیری و رفع اثرهای ناشی از این عوامل است.

 

 


می پسندم نمی پسندم

امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند!!!!
بازديد : 45

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

  


می پسندم نمی پسندم

بهداشت دهان نوزادان
بازديد : 53

بسیاری از والدین سلامت دهان و دندان کودکشان را جدی نمی‌گیرند تا وقتی یکی از دندان‌ها دچار مشکل شود. لازم است بدانید که شما می‌توانید مراقبت از لثه‌های کودکتان را از دوران نوزادی و خیلی زود شروع کنید. در این مطلب می‌توانید با نکاتی برای بهداشت دهان نوزادان وقتی هنوز دندانی ندارند، نکاتی برای مراقبت از دهان و دندان کودکان، درآمدن اولین دندان‌ها و تأثیر پستانک در رشد فک و دهان کودک آشنا شوید.

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

 


می پسندم نمی پسندم

گروه معماری بومرنگ
بازديد : 54

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 


می پسندم نمی پسندم

معرفی رشته بهداشت عمومی
بازديد : 56

ماموریت گروه :

گروه بهداشت عمومی ارتقاء دانش بهداشتی ومدیریتی در سطح ملی ، منطقه ای ونیز کمک به حفظ وارتقاء وضعیت بهداشت جوامع شهری و روستایی با تاکید بر بهداشت مناطق کویری را از طریق فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی و خدماتی را از اهم وظایف خود می داند.

ماموریت گروه از طریق فعالیتهای زیر قابل دسترسی می باشد :

آموزش نظری وعملی دانشجویان درمقاطع کاردانی ،کارشناسی ودکترای عمومی طبق برنامه های مصوب وسرفصلهای پیش بینی شده در رشته های مرتبط با تخصص گروه .

 


می پسندم نمی پسندم

لوله، اتصالات، فلنج
بازديد : 59

 

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف