donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

نکاتی درباره بهداشت روان
بازديد : 41

هیچ انسانی در برابر بیماری های روانی مصونیت ندارد. پیشگیری از پیدایش بیماری های روانی و سالم کردن محیط روانی از ضروریات اولیه تامین بهداشت روانی محسوب می شود. بهداشت روانی فقط به تشریح علل اختلالات نمی پردازد، بلکه پیشگیری ناراحتی های روانی به معنای وسیع آن به منظور جلوگیری از وقوع بیماری های شدید روانی را دنبال می کند. بهداشت روانی دارای اصولی است که می توان به اختصار به انها اشاره کرد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

نرم افزار حسابداری.تجزیه و تحلیل ویژگی ها
بازديد : 38

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.


می پسندم نمی پسندم

نقش اساسي بهداشت محيط در سلامت جامعه
بازديد : 54

تهران - ايرنا- بهداشت محيط به منزله‌ كنترل تمام عوامل محيطي است كه به‌ طور مستقيم يا غير مستقيم، به شكل حاد يا مزمن، سلامت انسان را تهديد مي‌كند، بنابراين بهداشت محيط، در سلامت جامعه نقش اساسي دارد و مانند محيط زيست، امري فرا بخشي است و ابعاد بسيار گسترده اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي را شامل مي‌شود.

 


می پسندم نمی پسندم

ویژگی های گیاه کاکتوس
بازديد : 56

 

کاکتوس گیاهی است که در بیابان رشد می کند و دارای ساقه های ضخیمی است که میتواند آب را ذخیره کند و اغلب سطحی تیغ دار و تیز دارد.

منبع و کاربرد

کاکتوس از کلمه یونانی kaktos می آید، که نام آن به قارچ داده می شود، یک گونه از گیاه طناب دارکه معمولا در سیسیل یافت می شود. استفاده ما امروزه در زبان انگلیسی به سال 1769 می رسد، زمانی که این کلمه برای اولین بار برای توصیف گیاهان سبز و بدون برگ در کویر آمریكا مورد استفاده قرار گرفت.


می پسندم نمی پسندم

بهداشت خانواده
بازديد : 47

1. بررسی شاخصهای بهداشتی مربوط به برنامه مادران و تجزیه و تحلیل

2. تشکیل کمیته ارتقاء سلامت مادر و نوزاد و بررسی و تحلیل شاخصها و ارسال نقطه نظرات مربوطه به معاونت بهداشتی

3. بررسی و پیگیری امور مربوط به مرگ مادران باردار

4. نوشتن برنامه عملیاتی مادران و ارسال به معاونت بهداشتی

5. نظارت و ارزشیابی بازدید برنامه مادران درمراکز شهری و روستایی

6. پیگیری و انجام مداخلات برنامه باردارها ی پر خطر

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

برترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی و سم وکود
بازديد : 56

 

 

کشاورزی حرفه ای است که به تولید موادغذایی و کالا از طریق زراعت، جنگل داری و دامداری میپردازد. این حرفه باعث ظهور اولین تمدن ها شده است. مطالعه کشاورزی که همان علم کشاورزی است گستره وسیعی از تخصص ها و فنون را شامل میشود که از جمله آن راه هایی برای گسترش زمین های مناسب برای کشت و کار، کانال ها و فرم های مختلف آبیاری است.


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

نقش اساسي بهداشت محيط در سلامت جامعه
بازديد : 56

بهداشت محيط به منزله‌ كنترل تمام عوامل محيطي است كه به‌ طور مستقيم يا غير مستقيم، به شكل حاد يا مزمن، سلامت انسان را تهديد مي‌كند، بنابراين بهداشت محيط، در سلامت جامعه نقش اساسي دارد و مانند محيط زيست، امري فرا بخشي است و ابعاد بسيار گسترده اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي را شامل مي‌شود.


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش
بازديد : 59

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 

می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

بهداشت روانی چیست و نبودش چه علامتی دارد؟
بازديد : 52

بهداشت روانی چیست؟
سلامت روان ، برگرفته از سلامت عاطفی، روانی و اجتماعی ما می شود. بر نحوه تفکر، احساس، و عمل ما تاثیر می گذارد. همچنین به تعیین چگونگی کنترل استرس، برقراری رابطه با دیگران و انتخاب های درست و به موقع ما کمک می کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تاثیر لینک سازی بر سئو
بازديد : 44

بک لینک لینک یک وب سایت از یک وب سایت دیگر است. پیوندهای پشتیبان میتوانند تاثیر بزرگی روی نتایج وبسایت در نتایج موتور جستجو داشته باشند. موتورهای جستجو محاسبه رتبه بندی از عوامل متعددی  برای نمایش نتایج جستجو استفاده میکنند.هیچ کس نمی داند که موتورهای جستجو چه مقدار وزن را در هنگام فهرست نتایج به لینک ها می دهند، با این حال آنچه که ما برای اطمینان می دانیم این است که آنها بسیار مهم هستند. امروزه خرید بک لینک طبیعی برای بهبود رتبه بندی سایت طرفداران زیادی دارد.

 


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف