donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مالزی یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی
بازديد : 10

تور مالزی ، کشور مالزی یکی از ثروتمند ترین کشور های جنوب شرق آسیاست. کشوری که دارای جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی است. مالزی ، کشوری که هزینه مسافرت برای گردشگران آن کم و مناسب است. 


می پسندم نمی پسندم

سلامت اجتماعی | اهمیت سلامت اجتماعی و جامعه
بازديد : 12


سلامت ابعاد مختلفی دارد که بیشتر بر ابعاد فردی آن تأکید می شود اما آنچه سلامت یک جامعه را تعیین می کند شاخص هایی است که به عنوان سلامت اجتماعی شناخته می شوند. سلامت اجتماعی دارای ابعاد مختلف روانی، جسمی، اقتصادی و سیاسی است و عوامل متعددی بر آن تأثیر می گذارند. برنامه های ارتقاء سلامت اجتماعی معمولا از طرف دولت یا سازمان های مردم نهاد اجرا می شوند که به مرور چگونگی اجرای آن ها نیز می پردازیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

آشنایی با رشته بهداشت عمومی
بازديد : 6

رشته بهداشت عمومی در تعریف ساده شاخه ای از علوم بهداشتی به شمار می رود که هدف اصلی از تاسیس آن رسیدگی به افراد جامعه و ارتقا دادن کیفیت سلامتی آنها است. در واقع کسانی که در این رشته به تحصیل می پردازند وظیفه دارند که سلامت افراد جامعه را تضمین نمایند و از بروز هر گونه اتفاقی که منجر به تهدید سلامت آنها یا خدشه وارد کردن به بهداشت جمعی می شود، پیشگیری به عمل آورند.

 

معرفی رشته بهداشت عمومی, دروس رشته رشته بهداشت عمومی

 


می پسندم نمی پسندم

سفر به ارمنستان
بازديد : 27

سفر به ارمنستان سفر به سرزمینی است که طیف وسیعی از دیدنی های طبیعی، مراکز تفریحی، سازه های قدیمی و آثار باستانی زیادی را دارا است که، روز های خوب و شادی را برای شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهید شد .


می پسندم نمی پسندم

تا به حال به تایلند سفرکرده اید ؟؟!!
بازديد : 27

تور تایلند این فرصت را به شما می دهد که با قطب گردشگری جهان آشنا شوید. تور تایلند همچنین شما را با فرهنگ، فستیوال های باشکوه، غذاهای خاص آنجا آشنا می کند و سفر خوب وبه یاد ماندنی را برای شما به رقم خواهد زد. 


می پسندم نمی پسندم

بهداشت فردی چیست؟
بازديد : 139

بهداشت فردی عبارت است از کلیه فعالیت ها و اقداماتی که انسان به طور مسئولانه برای حفظ، تأمین و ارتقاء سلامت خود و در نهایت اطرافیانش انجام می ­دهد. این فعالیت ­ها و اقدامات شامل مراقبت از اعضاء و اندام­ های بدن، مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان، تغذیه، ورزش، خواب و استراحت می­ باشد. نتایج بررسی ­های انجام شده نشان می­ دهد که کاربرد رفتارها و الگوهای صحیح بهداشت و به عبارتی رفتارهای بهداشتی به طور متوسط یازده سال به طول عمر فرد در مقایسه با فردی که نسبت به این رفتارها بی ­توجه است خواهد افزود.

 


می پسندم نمی پسندم

اصول سلامت روان را بشناسید
بازديد : 23

بدون تردید آرامش اولین شرط روان سالم است و در سایه آن می توان به شکل متعادلی به سایر امور زندگی و پیشرفت هم رسید البته منظور از آرامش, آرامش نسبی و نداشتن دغدغه های متعدد و گاه فلج کننده است

سازمان جهانی بهداشت که هدف خود را دستیابی به عالی ترین سطح ممکن بهداشت برای همه مردم تعیین کرده، در اساسنامه خود در تعریف سلامت می گوید: «منظور از سلامت، حالت رفاه کامل جسمانی، روانی و اجتماعی است، نه صرفا فقدان بیماری یا علیلی.»

 


می پسندم نمی پسندم

سفر به دبی را با ما تجربه کنید
بازديد : 30

 تور دبی ، شاید شما یک بار به دبی سفر کرده باشید، سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به این شهر زیبا همراه باتور سفر می کنند؛ اما اگر تاکنون به این شهر بزرگ گردشگری که مرکز تجاری غرب آسیا است نرفته‌اید، ما آنرا به شما پیشنهاد می کنیم.


می پسندم نمی پسندم

راه های بهبود بهداشت روان و خانواده
بازديد : 31

بهداشت روان خانواده برای رشد و تعالی اعضای خانواده لازم می باشد. بهداشت روان به مجموعه رفتارهایی كه حاكی از سلامت روان، عواطف متعادل و شاد گفته می شود. در یک خانواده كه احساسات پاک و ناب انسانی در بین اعضای خانواده در جریان است، سلامتی روان، شادابی و طراوت فرزندان نیز تضمین می شود. در چنین خانواده ای فرزندان به اوج رشد و شكوفایی می رسند. طبق تحقیقات اخیر كودكان فاقد بهداشت روان از نظر رشد عاطفی و جسمی نیز دچار مشكل می شوند و غالبا از ضعف جسمانی و روانی رنج می برند. بهداشت روان در خانواده موجب جلوگیری از خیانت و یا كژ رفتاری افراد خانواده می شود. در این مقاله به بررسی راه های موثر برای بهبود بهداشت روان در خانواده می پردازیم.

 


می پسندم نمی پسندم

کانکس در مدل های مختلف
بازديد : 29

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف