donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

۲۵ نکته علمی سلامتی و بهداشت فردی
بازديد : 18

بگذارید صادق باشیم، همه‌ی ما بهتر از آن‌چه تاکنون برای حفظ سلامتی و بهداشت فردی مان انجام داده‌ایم، می‌توانستیم مراقب سلامتی‌مان باشیم. ولی هنوز هم دیر نشده است؛ اگر این ترفندهای ساده و علمی تن‌درستی را برای مراقبت از سلامتی و بهداشت فردی تان به کار ببندید، به زودی از فوایدشان بهره‌مند خواهید شد.

۲۵ نکته علمی سلامتی و بهداشت فردی از فرق سر تا نوک پا

 


می پسندم نمی پسندم

برد و موتور الکتریکی اسپیلت
بازديد : 15

پکیچ دستگاهی است که به جای موتورخانه های قدیمی استفاده می شوند و آب گرم مورد نیاز منزل و سیستم گرمایش منزل را تامین می کند .از مزایای این دستگاه، ایمنی بالا و اشغال فضای کم و همچنین مصرف بهینه سوخت ،می توان نام برد.


می پسندم نمی پسندم

ایمنی و بهداشت محیط کار دکتر عشقی
بازديد : 33

طي دهه هاي اخير تحقق اهداف سازمان ها در حوزه رقابت پذيري كشورهاي صنعتي ، پررداختن به موضوعات ايمني (Safety) بهداشت (Health) و محيط زيست (Environment) را به يکي از اولويتهاي اصلي در كسب و كار امروز تبديل نموده است و توجه به نيروي انسانی به عنوان اصلي ترين سرمايه سازمان با هدف بهبود فرايندهاي كاري ، در زمره اصلي ترين اهداف مديريت هاي اقتصادي قرار گرفته است.

 


می پسندم نمی پسندم

برترین تولید کنندگان کود
بازديد : 13

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.


می پسندم نمی پسندم

آشنایی با رشته مهندسی بهداشت محیط و بازار کار آن
بازديد : 19

ساعد نیوز:
مهندسی بهداشت محیط یکی از علوم کاربردی و شاخه‌ای از مهندسی محیط زیست است که تمرکز ویژه‌ای بر روی جنبه‌های بهداشتی و انسانی محیط زیست دارد.
در این رشته به‌ مطالعه‌ مسائل‌ زیست‌ محیطی‌ از قبیل‌ آب‌، فاضلاب‌، زباله‌، هوا و کنترل‌ بهداشت‌ مواد غذایی‌ می‌پردازد تا دانشجویان‌ پس‌ از فارغ‌التحصیلی‌ بتوانند در اجتماعات‌ کوچک‌ مستقر شده‌ و پس‌ از مطالعه‌ و بررسی‌ مشکلات‌ بهداشت‌ منطقه‌ در جهت‌ رفع‌ این‌ مشکلات‌ قدم‌ بردارند؛


می پسندم نمی پسندم

انواع فیزیوتراپی
بازديد : 19

 

 

فیزیوتراپی به شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی گفته میشود که از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر بهره میبرد. در این روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک وِیو، رادیویی و خواص درمانی آب (آب‌درمانی)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشکبه کار گرفته میشود. هدف فیزیوتراپی پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی، کاهش نیاز به برخی از جراحی ها و درمان های دارویی طولانی مدت ، افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.


می پسندم نمی پسندم

۳ محور اساسی بهداشت محیط کار
بازديد : 14

شکی نیست که بسیاری از عوامل در افزایش یا کاهش کیفیت کار و بازده کارمندان نقش دارد. سال هاست که مشخص شده هر قدر در محیط کاری استانداردهای حرفه ای بالاتر و ایمنی و آسایش بیشتری برای کارمندان فراهم شود، بهره وری و انگیزه کار نیز افزایش می یابد.

اما بروز و شیوع انواع بیماری ها در قشر کارمند و به اصطلاح پشت میزنشین باعث شده است که تاثیر کارهای اداری و یکنواخت بر سلامت جسمی افراد بیش از گذشته آشکار شود.

به عبارت دیگر بازنشستگی برای بسیاری از افراد به معنای مبتلا شدن به اختلالات اسکلتی، عضلانی متعدد و یا ابتلا به دیگر بیماری هاست.

 


می پسندم نمی پسندم

نحوه تغذیه دام در تهران
بازديد : 17

 

تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


می پسندم نمی پسندم

تجهیزات شنوایی
بازديد : 14

مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید 
 

می پسندم نمی پسندم

۱۱ نکته برای رعایت ایمنی و بهداشت محیط کار
بازديد : 17

کلمه‌ی خانه‌داری در ذهن بعضی‌ها به معنای تمیز کردن زمین و سطوح و گردگیری و مرتب‌کردن وسایل است. اما در محیط کار، این کلمه معنای بیشتری دارد. خانه‌داری در زمینه‌ی ایمن‌سازی محیط کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کار می‌تواند به جلوگیری از بروز مصدومیت‌ها و بهبود بهره‌وری و روحیه‌ی کارکنان کمک کند و علاوه بر این طبق گفته‌ی کری گری (Cary Gray)، مشاور ایمنی اداره‌ی پرداخت غرامت کارکنان ایالت اوهایو، تأثیر مثبتی بر روی میهمانان و بازدیدکنندگان می‌گذارد. همچنین خانه‌داری به کارفرماها کمک می‌کند که متحمل جرائم عدم‌انطباق نشوند. این مقاله را بخوانید تا با ایمنی و بهداشت محیط کار آشنا شوید.

 


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف