donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بهداشت چیست؟
بازديد : 79


اسقلبیوس اولین انسانی بود که نام طبیب برخود نهاد. وی افکار نویی را در طبابت آن روز یونان به وجود آورد. او به مردم دستوراتی می داد که چه کنند تا بیمار نشوند و به افتخار دخترش هیژی این علم را به زبان یونانی «هیژی نیوس» نام نهاد که امروزه آن را به زبان انگلیسی «های جین» می گویند.

آشنایی با سازمان جهانی بهداشت (WHO)
در سال 1946 اساسنامه بهداشت به تصویب رسید و این اساس نامه از سال 1948 میلادی به مرحله اجرا گذاشته شد.
علت به وجود آمدن چنین سازمانی این بود که بیماری از دشمن مشترک بشریت در سراسر جهان می دانستند. زیرا اگر یک بیماری واگیر در کشوری شیوع یابد، سایر کشورهانیز از آن در امان نیستند.
مقر سازمان هانی کشور ژنو است و در حال حاضر 192 کشور جهان عضو آن هستند و با مبادله اطلاعات و تجربیات خود ، برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن بهداشت در سراسر جهان با یکدیگر تشریک مساعی می کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

کولرهای دو تکه یا اسپیلت
بازديد : 62

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


می پسندم نمی پسندم

بهداشت عمومی چیست؟
بازديد : 58

بهداشت عمومی عبارتست از مجموعه دانش و هنر پیشگیری از بیماری و تامین، حفظ و ارتقای تندرستی و توانمندی بشر با استفاده از تلاش دسته جمعی که منجر به توسعه جامعه شود. این مفهوم در حوزه زندگی انسان گسترش یافته و به طریقی ضامن سلامت فرد و جامعه به شمار می‌رود.

از اینرو از دیدگاه جهانی مطابق تعریف استانداردی که سازمان جهانی بهداشت (World Health Organization -WHO) از سلامتی ارائه کرده است، میدان رسالت‌ها، سیاست‌ها و وظایف و فعالیت‌های بهداشت عمومی، جهان شمول گردیده و از فرد به سمت جامعه جهانی پیشروی می‌کند.

از دیدگاه فوق، سلامت عبارتست از تامین رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی که معنای آن تنها به نبودن بیماری و نقص عضو، محدود نشده بلکه شامل سه محور جسم، روان و جامعه می‌شود و لذا هرگونه نقص و آسیبی که به هریک از محورهای سه گانه وارد شود، تعادل فرد را بر هم زده و منجر به نبود سلامت می‌شود.

 


می پسندم نمی پسندم

آپارتمان نشینی در گرگان
بازديد : 109

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


می پسندم نمی پسندم

بهداشت‌ فردی‌
بازديد : 75

دستورالعملهایی‌ است‌ که‌ در جهت‌ تأمین‌، حفظ‌ و ارتقای‌ بهداشت‌ و سلامتی‌ فرد بکار می‌رود.

بهداشت‌ پوست‌ :

پوست‌ یکی‌ از اعضاء مهم‌ و وسیع‌ بدن‌ است‌. که‌ حاوی‌ غدد مواد چربی‌ است‌، در نتیجه‌ فعالیت‌ این‌ غدد، آب‌، مواد زائد، املاح‌ و مقداری‌ چربی‌ از طریق‌ پوست‌ از بدن‌ دفع‌ می‌شود. دفع‌ مواد مزبور به‌ همراه‌ فعالیت‌ باکتریهایی‌ که‌ در نقاط‌ مختلف‌ پوست‌، خصوصاً در نواحی‌ گرم‌ و مرطوب‌ زندگی‌ می‌کنند سبب‌ تخمیر مواد موجود در عرق‌ و پوست‌ می‌شوند. به‌ این‌ ترتیب‌ بوی‌ نامطبوعی‌ ایجاد می‌نماید که‌ جهت‌ رفع‌ آن‌، اقداماتی‌ باید انجام‌ داد.

 


می پسندم نمی پسندم

کرکره های برقی همه جانبه برای کیفیت بهتر زندگی
بازديد : 116

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 


می پسندم نمی پسندم

بهداشت دهان و دندان
بازديد : 102

دندان پزشکی است. این فرصت را مغتنم شمرده و مطالبی را در خصوص اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان یادآور می شویم. امید است قدر این نعمت را بدانیم و با مراقبت و رعایت بهداشت و مسواک زدن منظم، خدای را

سپاسگزار باشیم.

 


می پسندم نمی پسندم

آپارتمان مبله برای اجاره را پیدا کنید!!!
بازديد : 71

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


می پسندم نمی پسندم

۱۰ نکته ساده برای بهداشت شخصی بهتر
بازديد : 86

بهداشت فردی چیست؟ هیچ‌کس دوست ندارد بوی بد بدهد و احساس کند که دیگر افراد از کنار او بودن احساس ناراحتی کنند. همه ما در طول روز سعی می‌کنیم کارهایی انجام دهیم که هیچ بوی ناخوشایندی از بدنمان استشمام نشود. مسواک زدن، حمام کردن، تعویض روزانه جوراب‌ها، استفاده از متدهای مختلف برای جلوگیری از بوی پا و… از جمله مواردی است که تعریف بهداشت فردی را مشخص می‌کند. به غیر از همه فعالیت‌هایی که تا به امروز برای بهداشت شخصی خود انجام داده‌اید، برخی از ترفندها و نکات کوچک می‌توانند به شما کمک کنند که بوی بد را از خود دور کنید. برخی از این نکات در طول روز فراموش می‌شوند، ولی با انجامشان متوجه می‌شوید که چه تأثیر خوبی داشته‌اند.

 


می پسندم نمی پسندم

تبلیغات و راه های تبلیغاتی
بازديد : 69

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف