donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بهداشت حرفه‌ای
بازديد : 50

شاخه‌ای است از علم بهداشت و عبارتست از شناسائی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان‌آور موجود در محیط کار به همراه یکسری مراقبتهای بهداشتی درمانی به منظور سالم‌سازی محیط کار و حفظ سلامت نیروی کار

مهندسی بهداشت حرفه‌ای را می‌توان به‌طور خلاصه علم و هنر تأمین سلامت در محیط‌های شغلی تعریف کرد و یک مهندس بهداشت حرفه‌ای یا متخصص سلامت شغلی کسی است که وظیفه شناسایی، ارزشیابی و حذف یا کنترل عوامل مخاطره‌آمیز شغلی را به عهده دارد


می پسندم نمی پسندم

نحوه تغذیه دام در تهران
بازديد : 134

 

تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


می پسندم نمی پسندم

بهداشت فردی و ضرورت رعایت آن در محیط کار
بازديد : 59


بهداشت فردی و ضرورت رعایت آن در محیط کار
بهداشت فردی و ضرورت رعایت آن در محیط کار : (احسان فریدونی) خلاصه : رابطه سلامت با افزایش بهره وری در کار : حوادث شغلی به هر صورت و درجه ای که باشند برای شاغلین ، کارفرما و جامه زیان های اقتصادی را در بر دارد. این زیان ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم است .

رعایت بهداشت شخصی در محل کار بسیار مهم است. برخی افراد بدون توجه به این مسئله، سر کار حاضر می شوند و این کار منجر به اذیت سایر همکاران و در نتیجه دوری کردن از آن فرد می گردد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

لوله، اتصالات، فلنج
بازديد : 52

 

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.


می پسندم نمی پسندم

10 توصیه برای رعایت بهداشت دندان
بازديد : 44

اگر چه بوی بد دهان غالبا مربوط به عدم رعایت بهداشت دندان ها است و واقعا ابتدایی ترین و اساسی ترین توصیه برای رفع بوی بد دهان ، پاکیزه نکه داشتن دهان با مسواک کردن به طور صحیح و کامل است اما گاهی بوی بد دهان به عنوان آثار ثانوی برخی بیماریها است و با درمان آن بیماری ها ، بوی بد دهان نیز برطرف می شود . در این بخش توصیه هایی را برای حفظ بهداشت دندان تقدیم می کنیم.


می پسندم نمی پسندم

ارکان اصلی طراحی یک سایت
بازديد : 57

 

 

یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.


می پسندم نمی پسندم

رفتارهای عجیب در کودکان
بازديد : 58

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

طریقت تشخیص فیروزه نیشابور، کرمان و دامغان
بازديد : 58

در اینکه فیروزه نیشابور در دنیا بی همتاست،شکی نیست. اما ضخامت لایه فیروزه نیشابور چندان زیاد نیست و شاید به یک میلیمتر نرسد! معمولاً تکه هایی سنگ خارا در پشت فیروزه مشاهده می شود که نشان می دهد فرایند تبدیل سنگ خارا به فیروزه (تحت فشار و دمای درونی زمین) در زمان مشخصی متوقف شده است. لذا سنگ خارا به فیروزه چسبیده است و نمی توانید یک نگین فیروزه کاملا خالص پیدا کنید. اگر چنین نگینی پیدا کنید، در سایز یک عدس حداقل سه میلیون تومان قیمت خواهد داشت. بنابراین دقت کنید به پشت فیروزه! اگر تشخیص مرز بین لایه فیروزه و سنگ غیر ممکن بود و سنگ کاملا به فیروزه چسبیده بود، به احتمال زیاد فیروزه ای از معدن نیشابور است.


می پسندم نمی پسندم

بهداشت عمومی
بازديد : 58

سلامت (بهداشت) عمومی اشاره به «علم و هنر پیشگیری از بیماری، طولانی کردن عمر و ارتقاء سلامت انسان از طریق تلاش‌های سازمان یافته و انتخاب آگاهانه جامعه، سازمان‌ها، دولتی و خصوصی، جوامع و افراد دارد».[۱]

تجزیه و تحلیل سلامت جمعیت و عوامل تهدید کننده ی آن پایه ای برای بهداشت عمومی است.

 


می پسندم نمی پسندم

قطعات ماشین (واترپمپ)
بازديد : 52

  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف