donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

تعرفه های انجام سئو
بازديد : 51

 

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت با افزایش دید وب سایت یا صفحه وب به کاربران یک موتور جستجوی وب است.

سئو بهبود نتایج بدون پرداخت (به عنوان "طبیعی" یا "نتایج ارگانیک" شناخته می شود) و خرید پرداخت شده را رد می کند.

جستجوگرها می توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئویی، جستجوی دانشگاهی، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی عمودی خاص صنعت.

 


می پسندم نمی پسندم

 همه چیز درباره بهداشت مدرسه
بازديد : 65

هر ساله با ورود فصل پاییز و بازگشایی مدارس، دانش آموزان زیادی در سراسر کشور قدم به مدرسه می‌گذارند تا سال جدید تحصیلی را آغاز کنند. در چند سال اخیر چیزی که به طور جدی درباره محیط مدرسه مورد توجه قرار گرفته بهداشت محیط آنست و مسئولین از اولیاء مدرسه می‌خواهند تا حداکثر تلاش را جهت پاکیزگی این محیط انجام دهند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

GIS و کاربرد آن در بهداشت و درمان
بازديد : 58

به عبارت ديگر GIS سيستمي است شامل نرم افزار ،سخت افزار ،داده هاو نيروي انساني كه امكان توصيف( Exploration )،دستكاري  Manipulation) ) ، تجزيه و تحليل ( Analysis ) ، ذخيره (storing)و نمايش   Displaying) ) داده هاي مكاني را فراهم مي كند . اين اطلاعات به شكل چند لايه و بر مبناي مختصات و ويژگي جغرافيايي آن تعريف شده و هر لايه شامل اطلاعات ويژه و در موردي خاص مي باشد هر لايه به منابع گرافيكي و جداول اطلاعاتي منتسب به آن اطلاعات اتصال دارد .


می پسندم نمی پسندم

چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت !!
بازديد : 69

تور چین، کشور چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت های تفریحی و گردشگری است. 


می پسندم نمی پسندم

اهمیت بهداشت در مدرسه و اصول بهداشتی
بازديد : 62

مدرسه نه تنها محیطی برای آموزش، رشد و تکوین شخصیت روحی و اجتماعی دانش آموزان به شمار می آید؛ بلکه به عنوان پایگاهی مهم جهت تأثیرگذاری بر خانواده و اجتماع نیز هست. رسیدگی به وضعیت بهداشتی دانش آموزان نه تنها موجب بهبود وضعیت سلامتی در سطح جامعه، بلکه منجر به کاهش عوارض مالی ناشی از بیماری های مزمن و گسترش روز افزون آن ها نیز می شود.

بهداشت مدارس شامل کلیه فعالیت هایی است که به منظور تأمین، حفظ و ارتقا سطح سلامت دانش آموزان صورت می گیرد. مولفه هایی که بر سطح بهداشت در مدارس تاثیر دارند عبارتند از:


می پسندم نمی پسندم

ثبت درخواست ویزای چین
بازديد : 130

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند. 


می پسندم نمی پسندم

بهداشت محیط
بازديد : 59

بهداشت محیط (به انگلیسی: Environmental health) عبارت است از کنترل همه عواملی که اثر سویی بر پایدار ماندن سلامت انسان می‌گذارند. این شامل بیماری‌های زیادی می‌شود که از طریق آب، هوا، مواد غذایی و بسیاری از عوامل محیطی دیگر سلامت انسان را تهدید می‌کنند. بهداشت محیط همچنین دربرگیرنده مطالعه فاکتورهای محیطی مضر برای سلامت انسان و شناخت و پیشگیری و رفع اثرهای ناشی از این عوامل است.


سازمان مدیریت بحران فدرال / آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا تیم مواد خطرناک، در حال از بین بردن مواد خطرناک بعد از طوفان کاترینا، ۲۰۰۵
جنبه‌های دیگر بهداشت محیط به بهداشت محیط عمومی و حفاظت بهداشت عمومی / حفاظت بهداشت محیط عمومی اشاره می‌کند. بهداشت محیط نباید با حفاظت محیط زیست اشتباه گرفته شود، بهداشت محیط در مورد حفاظت از هر دو محیط طبیعی و انسان ساخت برای سلامت انسان‌ها می‌باشد، در حالیکه، حفاظت از محیط زیست از محیط طبیعی برای حفظ اکوسیستم، محافظت می‌کند.

«بهداشت محیط تمام جنبه‌های فیزیکی، شیمیایی و فاکتورهای بیولوژیکی ظاهری افراد و همه فاکتورهای مؤثر رفتاری را اداره می‌کند.» این موضوع شامل ارزیابی و کنترل فاکتورهای محیطی می‌باشد که بالقوه روی سلامت تأثیر دارند. بهداشت محیط، پیشگیری از بیماری‌ها و حمایت از محیط‌های سالم را هدف خود قرار داده‌است. این تعریف در مقابل رفتارهای مرتبط با محیط، همچنین رفتارهای مرتبط با محیط اجتماعی و فرهنگی و ژنتیکی قرار نمی‌گیرد.[۱] در واقع هدف بهداشت محیط کنترل کلیه عواملی است که بالقوه و بالفعل تأثیرات سویی بر بقاء و سلامتی انسان اعمال می‌کنند. برای رسیدن به این هدف، بهره‌گیری اصول مهندسی و دانش زیست‌محیطی به منظور کنترل، اصلاح و بهبود عوامل فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیک محیط جهت حفظ و ارتقاء سلامتی و رفاه و آسایش انسان ضرورت می‌یابد.


می پسندم نمی پسندم

اجزا الکتریکی کولرهای آبی
بازديد : 46

 کولر آبی وسیله ایست که با تبخیر آب، هوای اطراف را خنک می کند. این نوع کولرها در ایران بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل گاهی از آن ها با عنوان کولر ایرانی یاد می شود.

اجزا مکانیکی کولر های آبی شامل


می پسندم نمی پسندم

بهداشت روان
بازديد : 76

تعریف بهداشت روانی
«بهداشت روانی؛ یعنی داشتن احساس آرامش و امنیت درون و به دور بودن از اضطراب، افسردگی و تعارض های مزمن روانی. از منظر دیگر، بهداشت روانی؛ یعنی بهره مندی از سلامت ذهن و اندیشه و تفکر. درصد قابل توجهی از بیماری های جسمانی، ریشه روان شناختی دارند و بهره مندی از بهداشت روان می تواند بر سلامت جسم اثر مثبتی داشته باشد. از آن سو، سلامت جسم نیز بستر مناسبی برای رسیدن به احساس امنیت درون و سلامت ذهن و روان است».

 


می پسندم نمی پسندم

تاسیسات ساختمانی (لوله برق)
بازديد : 53

لوله های برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر سیم کشی در واحدهای صنعتی به کار میرود که اجرای آن میتواند به صورت داخلی و یا سطحی انجام گیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، باعث شده  تا لوله های برق مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد.


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف