donya-k

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

گیاهان آپارتمانی
بازديد : 51

گیاهان آپارتمانی، گیاهان آپارتمانی گیاهانی هستند که شرایط رشد را در محیط های بسته مانند منازل، بانک ها و راهروها و ادارات را دارند. که علاوه بر زیبا کردن محیط باعث تصفیه هوای محیط پیرامون می شوند. در نتیجه اثرات مثبت روانی خواهند داشت. گیاهان آپارتمانی اغلب بومی مناطق استوایی و نیمه استوایی هستند. عمدتا این گیاهان در برابر سرما مقاومت کمتری دارند به همین دلیل دمای معتدل منازل برای آنها مناسب است.


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

ارائه خدمات باربری
بازديد : 57

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

دوربین 360 درجه سراتو
بازديد : 54

مجموعه گندم کار دی وی دی با سابقه طولاني و درخشان در راستای انجام خدمات مربوط به نصب انواع سیستم های صوتی و تصویری و همچنین لوازم اسپرت و جانبی انواع خودرو فعالیت دارد. این مجموعه خدماتی مانند نصب انواع دی وی دی، لوازم صوتی خودرو، قاب فابریک ، لوازم آفرود و …. را در کارنامه کاری خود داراست که در این بخش سه مورد از خدمات برتر این شرکت را شرح داده ایم.   تولید خودرو سراتو یا به انگلیسی Cerato از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است که طراحی‌اش از نوع جلو- محور جلو است و مدل‌هاي سدان و کوپه توليد و عرضه مي‌شود. ماشین سراتو در سه نسل توليد شده‌، که در ایران، سایپا، نسل دوم آن را مونتاژ و در دو نوع دستي ۱۶۰۰و اتومات ۲۰۰۰ عرضه مي‌کند. خودروی سراتو که سایپا ارائه می‌کند دارای معایبی از قبیل، کابين بي‌کيفيت، رنگ‌آمیزی بد، سواري خشک و عدم وجود سيستم کنترل کشش و پايداري آن می‌باشد. سراتو به عنوان خودروي یگان‌های راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي انتخاب شده است. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه سراتو میپردازیم.

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

22 مکان دیدنی شهر آنکارا
بازديد : 68

 

با توران گشت همراه باشید تا 22 جاذبه گردشگری شهر آنکارا را به شما معرفی بکنیم:

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

شركت خدمات مسافرت هوايی و جهانگردی اميد پرواز
بازديد : 52

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

 


می پسندم نمی پسندم
ادامه مطلب

نگهداری سالمند | پرستار سالمند | پرستار سالمند در منزل
بازديد : 71

وظایف پرستار سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:


می پسندم نمی پسندم

برترین ادکلن های عقب مانده و سزا مردانه لاکچری 2020
بازديد : 83

برترین ادکلن های عقب مانده و سزا مردانه لاکچری 2020

 

212 VIP Men Wild Party carolina Herrera for men

ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه «کارولینا هررا212 وی آی پی من وایلد پارتی» داخل سال 2016 نمایش شده و موافق نظر برخی عطر شناسان، عکس العمل دهنده ی روحیه ی شب های «نیویورک» است. این عطرِ چوبی- ادویه ای، تو ضمن، رایحه ای مدرن نیز محسوب می شود.

نت آغازی: پرتقال- خاویار- فلفل سیاه

نت میانی: تجهیزات بنفشه

نت پایانی: کلکسیون ای از نت های چوبی.

این ادو تویلت تو سایز 100 میلی لیتری ارائه شده است.

 

 


می پسندم نمی پسندم

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
بازديد : 60

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمیر تاچ ال سی دی های شکسته و ترک خورده است.

 

 


می پسندم نمی پسندم

چاپ روی سنگ
بازديد : 77

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد. پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود. با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد. البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید. در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.
 

 


می پسندم نمی پسندم

دانش بنیان
بازديد : 61

 

پیشرفت 40 برابری شرکت های دانش ‌بنیان

 

همه به این موضوع آگاه هستیم که توسعه و پیشرفت کشور بدست ((اقتصاد دانش بنیان)) است. این برنامه جدید و راهگشا، البته احتیاج به بازوهایی قدرتمند، ذهن های باهوش، چشم هایی تیز بین است که تمامی این ها در ((شرکت های دانش بنیان)) گرد هم جمع شده اند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی 2 سال قبل، با علم به این مهم، تمامی توانش را صرف حمایت و شتاب دهی موسسات دانش بنیان کرده است.

 


می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 15

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف